A A A K K K
людям з порушенням зору
КУ "ЦПРПП" Товстенської селищної ради
Товстенська селищна рада

Н А К А З

Дата: 11.01.2024 09:54
Кількість переглядів: 44

Фото без опису

ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ 

Н А К А З 

від _____________ 20 __ року 

м. Тернопіль 

№ _________________ 

Про умови і порядок проведення І туру 

всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024” 

           Відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс ,,Учитель року”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2023 № 705 ,,Про проведення всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024”, листа Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1/12626-23 ,,Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024” (далі – Конкурс), та враховуючи результати добровільної реєстрації учасників на офіційній сторінці Конкурсу НАКАЗУЮ: 1. Провести у 2023/2024 навчальному році із дотриманням законодавства України в частині забезпечення заходів безпеки, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану в Україні, перший тур всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024” у номінаціях: ,,Географія”, ,,Образотворче мистецтво”, ,,Українська мова і література”, ,,Фізика”. 

2. Затвердити склад оргкомітету (додаток 1) та фахових журі (додаток 2) І туру всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року –2024”. 

3. Керівникам місцевих органів управління освітою територіальних громад забезпечити участь у першому турі Конкурсу педагогічних працівників, зареєстрованих на офіційній сторінці Конкурсу. 

4. Оргкомітету першого туру Конкурсу: 

1) забезпечити підготовку матеріалів до конкурсних випробувань відповідно до умов та порядку проведення Конкурсу (додаток 3); 

Департамент освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації 

№ 1/2.1-06 від 03.01.2024 Сертифікат 248197DDFAB977E504000000F270EE00EC8BE503

 Підписувач ХОМА ОЛЬГА ЗІНОВІЇВНА 

Дійсний з 08.02.2023 9:42:22 по 08.02.2024 23:59:59 Н:*В|QE9ЖRR"О2 

2) розробити програму проведення та провести відбірковий етап першого туру Конкурсу на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 25-26 січня 2024 року; 

3) розробити програму проведення та провести фінал першого туру Конкурсу на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти 11-12 лютого 2024 року; 

4) до 04 березня 2024 року надіслати подання на учасників другого туру Конкурсу на адресу Інституту модернізації змісту освіти; 

5) до 23 лютого 2023 року підготувати матеріали для участі переможців першого туру в ІІ (заключному) турі Конкурсу й надіслати їх до оргкомітетів; 6) підготувати пропозиції щодо фіналістів першого туру про зарахування участі в Конкурсі при черговій та позачерговій атестації, присвоєння кваліфікаційних категорій і педагогічних звань, нагородження відзнаками департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації. 

5. Тернопільському обласному комунальному інституту післядипломної педагогічної освіти (Олександр Петровський): 

1) здійснити організаційне та науково-методичне забезпечення підготовки і проведення першого туру, направлення матеріалів на другий тур Конкурсу; 

2) дозволити, за умови виробничої необхідності, директору ТОКІППО вносити зміни щодо дати проведення відбіркового та фінального етапів першого туру Конкурсу; 

3) підготувати кошторис видатків на проведення першого туру (нагородження лауреатів та переможців цінними подарунками; харчування учасників та членів журі, оплата праці членів журі, придбання канцтоварів, дипломів лауреатам і переможцям, нагородження переможців – грошовими преміями) і забезпечити фінансування Конкурсу. 

6. Начальнику відділу фінансово-економічної роботи – головному бухгалтеру управління професійної, фахової передвищої освіти, координації діяльності закладів вищої освіти, фінансово-економічної та організаційної роботи департаменту освіти і науки обласної військової адміністрації Ірині Шкарпій здійснити своєчасне фінансування Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти для проведення Конкурсу згідно із кошторисом. 

7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. 

 Директор департаменту                   Ольга ХОМА 

Ганна Зварич 

Світлана Боднар

 Ірина Шкарпій

Світлана Омелянська 

Олександр Петровський

Іотна Рудник

Віталій Вітер

 

 

 

 

 

Додаток 1 

до наказу департаменту освіти і науки 

обласної військової адміністрації 

від __.01.2024 р. № ______ 

Склад оргкомітету І туру Всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року-2024” 

Ольга ХОМА директор департаменту освіти і науки Тернопільської обласної військової адміністрації, співголова;

 Олександр ПЕТРОВСЬКИЙ директор обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, співголова; 

Ольга КОГУТ заступник директора з науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних технологій обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти, заступник голови; 

Майя КОНДИРЄВА методист, в.о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклів обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти (секретар); 

Людмила МОКЕЙ голова обласної організації профспілки працівників освіти і науки; 

Наталія САРАНЧУК методист відділу методики навчальних предметів суспільно гуманітарного та художньо-естетичного циклів обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти; 

Любомир КРИВОКУЛЬСЬКИЙ методист, в.о. завідувача центру інформатики, інформаційнокомунікаційних технологій і дистанційної освіти обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти; 

Лілія КРИХОВЕЦЬ-ХОМ’ЯК методист відділу методики навчальних предметів природничоматематичного циклу, технологій та фізичної культури обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти; 

Василь ГАЙДА методист відділу методики навчальних предметів природничоматематичного циклу, технологій та фізичної культури обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти; 

Оксана МОЧУК методист центру інформатики, інформаційно-комунікаційних технологій і дистанційної освіти обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти;

 Світозара ХОМА методист, в. о. завідувача центру виховної роботи, захисту прав дитини та громадянської освіти обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти

 

 

 

Додаток 3 

до наказу департаменту освіти і науки 

обласної військової адміністрації 

від __.01.2024 р. № ______ 

Умови та порядок проведення 

І туру всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024” 

І. Загальні положення 1. Всеукраїнський конкурс ,,Учитель року – 2024” (далі – конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 ,,Про всеукраїнський конкурс ,,Учитель року”, відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс ,,Учитель року”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2023 № 705 ,,Про проведення всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024” в номінаціях: ,,Географія”, ,,Образотворче мистецтво”, ,,Українська мова та література”, ,,Фізика”. 

2. Участь педагогічних працівників закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти в конкурсі здійснюється на добровільних засадах незалежно від фаху. Педагогічний стаж конкурсанта / конкурсантки має бути не менше 3-х років на дату реєстрації на конкурс. Основним місцем роботи конкурсанта / конкурсантки має бути заклад загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти. Викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти беруть участь у конкурсі на загальних умовах. 

3. Для участі в конкурсі педагогічним працівникам необхідно: зареєструватися в період з 25 вересня до 16 жовтня 2023 року на офіційній сторінці конкурсу в розділі ,,Реєстрація учасників 2024» https://mon.gov.ua/ua/konkursi-dlyapedagogiv/konkurs-uchitel-roku/uchitel-roku-2024 (реєстраційна форма для ознайомлення – у додатку 1); подати організаційному комітетові першого туру конкурсу інформаційну картку (додаток 2) у строки, які визначають відповідні оргкомітети першого туру конкурсу. 

4. Переможці першого туру конкурсу до 04 березня 2024 року надсилають на електронну адресу vchytel_roku@ukr.net: інформаційну картку в текстовому редакторі Microsoft Word; покликання на відеорезюме (план відеорезюме у додатку 4); портретне фото у форматі JPG/JPEG (400 х 400 пікселів). У темі повідомлення зазначається номінація, наприклад, ,,Географія”. У назвах файлів обов’язково вказуються номінація, прізвище, область, наприклад, ,,Географія_Вітенко_Тернопільська”. 

ІІ. Організація та проведення конкурсу 

5. Перший тур конкурсу проходить у два етапи: відбірковий та фінальний. 

6. Для проведення першого туру конкурсу утворюються організаційні комітети, які: здійснюють організаційне забезпечення першого туру конкурсу; формують склад журі першого туру конкурсу; визначають порядок проведення першого туру: кількість етапів, форма проведення етапів (очна, дистанційна), розподіл випробувань за етапами, кількість конкурсантів, які переходять на наступний етап (у разі проведення в декілька етапів); строки подання педагогічними працівниками інформаційних карток; дати й особливості проведення випробувань; можуть ухвалювати рішення щодо зміни кількості та формату проведення випробувань; забезпечують ознайомлення конкурсантів з порядком проведення першого туру не пізніше ніж за два тижні до початку випробувань. 

7. На першому турі конкурсу проводяться такі випробування: номінація ,,Географія” – відбірковий етап: ,,Практична робота”, ,,Тестування”; фінальний етап: ,,Дослідження”, ,,Майстерка”, ,,Урок”; номінація ,,Образотворче мистецтво” – відбірковий етап: ,,Тестування”, ,,Аналіз твору мистецтва”; фінальний етап: ,,Майстерка”, ,,Практична робота”, ,,Урок”; номінація ,,Українська мова та література” – відбірковий етап: ,,Написання есею”, ,,Тестування”; фінальний етап: ,,Аналіз поетичного твору”, ,,Майстерка”, ,,Урок”; номінація ,,Фізика” – відбірковий етап: ,,Методичний практикум”, ,,Тестування”; фінальний етап: ,,Урок”, ,,Фізичний експеримент”, ,,Я так роблю”. 

8. Журі конкурсу уточнює формат проведення випробувань, розробляє критерії оцінювання випробувань та встановлює максимальну кількість балів за кожний критерій. Учасники кожного туру конкурсу мають бути ознайомлені з форматом проведення випробувань, критеріями оцінювання не пізніше ніж за два тижні до проведення випробувань. У разі виникнення обставин, що ускладнюють або унеможливлюють проведення випробувань у визначеному цими умовами порядку, журі може вносити зміни до порядку проведення випробувань. 

9. Теми, завдання, питання випробувань визначає голова журі, який забезпечує їх секретність до моменту оприлюднення. 

10. У разі проведення випробувань у дистанційній формі здійснюється відеоспостереження за процесом підготовки конкурсантів до випробувань, виконання ними письмових / тестових завдань. 

11. У разі надходження сповіщення про повітряну тривогу під час виконання завдань випробувань: проведення випробування зупиняється на час оголошення тривоги; секретар журі фіксує час, коли виконання завдань було зупинено, та робить відмітку в протоколі засідання журі; після відбою повітряної тривоги виконання завдань продовжується; секретар оголошує час, який залишається для виконання завдань, фіксує час, з якого продовжено виконання завдань випробування, та робить відмітку в протоколі засідання журі. ІІІ. Оцінювання та оприлюднення результатів випробувань 

12. Оцінювання випробувань усіх турів конкурсу здійснюється за бальною системою та критеріями, затвердженими журі. У разі недотримання конкурсантом / конкурсанткою академічної доброчесності під час підготовки або виконання завдань випробування робота не оцінюється або результати оцінювання анулюються, про що ухвалюється відповідне рішення журі. 

13. Не допускається обговорення членами журі виступів конкурсантів під час проведення та оцінювання випробування. 

14. Оцінювання випробувань здійснюється особисто кожним членом журі, який вносить бали до оціночного листа, підписує та передає його секретареві журі одразу після завершення кожним конкурсантом / конкурсанткою відповідного випробування. У разі організації роботи журі в дистанційній формі кожен член журі вносить бали до оціночного листа онлайн (без підпису). 

15. Результати оцінювання випробувань конкурсу доводяться до відома конкурсантів не пізніше наступного після випробування дня. Зведені відомості кожного випробування, рейтингові листи відповідних етапів першого та другого турів конкурсу підписують усі присутні на засіданні члени журі. У разі організації роботи журі в дистанційній формі зведені відомості, рейтингові листи оприлюднюються в сканованому вигляді без підписів. ІV. Визначення переможців та лауреатів. 

16. У разі проведення першого туру конкурсу в декілька етапів учасники кожного наступного етапу визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час випробувань попереднього етапу. Переможець / переможниця, лауреати, дипломанти та учасники першого туру конкурсу в кожній номінації визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час усіх випробувань першого туру. 

17. У фінальному етапі туру конкурсу беруть участь не більше 5 конкурсантів, які визначені журі на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час випробувань відбіркового етапу конкурсу. Переможець / переможниця, лауреати визначаються на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу. 

18. У випадку однакової кількості балів за результатами кожного етапу відповідного туру конкурсу перевага надається конкурсанту / конкурсантці, який / яка має вищий бал у пріоритетному випробуванні. Пріоритетні випробування кожного етапу конкурсу визначаються на першому засіданні журі. 

19. Рішення журі кожного туру конкурсу приймаються колегіально та оформлюються протоколами, які підписують голова та секретар журі. У разі організації роботи журі в дистанційній формі протоколи оприлюднюються в сканованому вигляді без підписів. 

20. У разі виникнення питань щодо результатів оцінювання випробувань роз’яснення конкурсантам надає голова журі. Реєстраційна форма для участі у всеукраїнському конкурсі ,,Учитель року – 2024” (для ознайомлення) 

1. Власна електронна адреса 

2. З умовами конкурсу ознайомлений / ознайомлена та погоджуюсь 

3. Згода на обробку персональних даних 

4. Прізвище, ім’я, по батькові (вписується в зазначеному порядку без скорочень) 

5. Стать (оберіть необхідне) 

6. Дата народження (вписується в такому порядку: дд / мм / рррр) 

7. Номер мобільного телефону (000-000-00-00) 

8. Посада (вписується відповідно до запису в трудовій книжці) 

9. Повне найменування закладу освіти (вписується відповідно до статуту) 

10. Область та м. Київ, де розташовано заклад освіти (оберіть необхідне) (список регіонів за алфавітом) 

11. Район, де розташовано заклад освіти 

12. Найменування ОТГ, де розташовано заклад освіти 

13. Найменування населеного пункту, де розташовано заклад освіти 

14. Тип населеного пункту, де розташовано заклад освіти (оберіть необхідне) Місто Селище Село 

15. Тип закладу освіти (оберіть необхідне) Заклад загальної середньої освіти Заклад професійної (професійно-технічної) освіти 

16. Педагогічний стаж (кількість повних років на дату реєстрації на конкурс вписується цифрами без зазначення кількості місяців) 

17. Кваліфікаційна категорія (оберіть необхідне) Спеціаліст Спеціаліст другої категорії Спеціаліст першої категорії Спеціаліст вищої категорії 

18. Педагогічне звання (за наявності оберіть необхідне) Учитель-методист Викладач-методист Старший учитель Старший викладач Вихователь-методист Педагог-організатор-методист Практичний психолог-методист Керівник гуртка-методист Старший вожатий-методист Старший вихователь Майстер виробничого навчання I категорії Майстер виробничого навчання II категорії 

19. Почесне звання (за наявності оберіть необхідне) Народний вчитель України Заслужений вчитель України Заслужений працівник освіти України Інше 

20. Науковий ступінь (за наявності) 

Інформаційна картка * учасника / учасниці всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024” в номінації ,,________________________ ” 

Прізвище, ім’я, по батькові 

Посада (відповідно до запису в трудовій книжці) 

Місце роботи (повне найменування закладу освіти відповідно до статуту) 

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання) курси конференції семінари / вебінари конкурси 

Самоосвіта (інформація зазначається за останні 3 роки у зворотній хронології) інше 

Педагогічний стаж 

Кваліфікаційна категорія 

Педагогічне звання (за наявності) 

Науковий ступінь (за наявності) 

Посилання на відеорезюме 

Педагогічна ідея Обсяг – до 4 сторінок, шрифт – Times New Roman; міжрядковий інтервал – одинарний; розмір шрифту – кегль 14. Необхідно висвітлити суть Вашої педагогічної ідеї; представити технології, методи, прийоми, форми роботи, які Ви застосовуєте для реалізації педагогічної ідеї; продемонструвати ефективність та результативність впровадження педагогічної ідеї. * Формат інформаційної картки не змінювати.

 

Випробування всеукраїнського конкурсу ,,Учитель року – 2024”

Номінація ,,Образотворче мистецтво” 

Випробування ,,Аналіз твору мистецтва” 

Мета: виявлення вміння конкурсанта / конкурсантки аналізувати та інтерпретувати твір образотворчого мистецтва. 

Формат: письмова робота з виконання аналізу та інтерпретації твору образотворчого мистецтва з наданням методичних коментарів. Твір образотворчого мистецтва, однаковий для всіх конкурсантів / конкурсанток, визначають жеребкуванням. 

Тривалість виконання – до 2 годин. 

Для оцінювання роботи шифрують. 

Орієнтовні критерії оцінювання: здатність аналізувати та інтерпретувати твір образотворчого мистецтва; володіння бібліографічними відомостями про твір та рівень його розуміння; уміння висловлювати власне ставлення та надавати методичний коментар до твору; володіння професійною термінологією. 

Випробування ,,Майстерка” 

 Мета: виявлення вміння конкурсанта / конкурсантки адаптувати власну педагогічну ідею (технології, методи, прийоми роботи) до специфіки навчальних тем та вікових особливостей учнів). 

Формат: проведення майстер-класу зі здобувачами вищої освіти / педагогічними працівниками. Тему майстер-класу визначають жеребкуванням. 

Вибір технологій, методів, прийомів роботи конкурсант / конкурсантка здійснює самостійно. 

Тривалість підготовки – до 1,5 год. 

Тривалість виступу – до 15 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин. 

Орієнтовні критерії оцінювання: оригінальність представлених методичних продуктів (технологій, методів і прийомів), майстерність та ефективність їх використання; відповідність між продемонстрованими методичними продуктами та метою, змістом й очікуваними результатами навчання; педагогічна цінність майстер-класу для його учасників; партнерська взаємодія з аудиторією; оригінальність концепції майстер-класу. 

Випробування ,,Практична робота” 

Мета: виявлення вміння конкурсанта / конкурсантки вести педагогічний малюнок. 

Формат: виконання педагогічного малюнка з наданням методичних пояснень. 

Кейс випробування (клас, навчальне завдання) визначають жеребкуванням. 

Тривалість підготовки – до 30 хвилин. 

Тривалість виступу – до 15 хвилин, відповіді на запитання журі – до 5 хвилин. 

Орієнтовні критерії оцінювання: володіння методикою ведення педагогічного малюнка; доцільність вибору технології педагогічного малюнка; забезпечення диференційованого підходу до складності виконання (уміння забезпечити для учнів з різним рівнем підготовки варіативність у виборі ступеня складності та технік виконання); урахування вікових особливостей учнів; вправність виконання. 

Випробування ,,Тестування” 

Мета: визначення рівня професійної компетентності конкурсанта / конкурсантки. 

Зміст тестових завдань передбачає запитання з предмета, методики й технології його навчання. 

Тривалість випробування залежить від кількості тестових завдань. 

Випробування ,,Урок” 

 Мета: визначення рівня педагогічної майстерності конкурсанта / конкурсантки. 

Формат: моделювання проведення уроку в 5–6 класах. 

Кейс випробування (клас, тема уроку) визначають для кожного конкурсанта / конкурсантки жеребкуванням. 

Теми уроків обирають за період від початку навчального року до часу проведення конкурсу. Тривалість підготовки – не менше ніж 20 годин. 

Тривалість – 30 хвилин. 

Орієнтовні критерії оцінювання: педагогічна майстерність, предметно-методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей; реалізація наскрізних змістових ліній; результативність і доцільність використання методів, прийомів, засобів і форм роботи; професійні якості вчителя; дотримання норм організації та проведення уроку.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Якому формату підвищення кваліфікації Ви надаєте перевагу?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано