A A A K K K
людям з порушенням зору
КУ "ЦПРПП" Товстенської селищної ради
Товстенська селищна рада

Методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1–4 класів

Дата: 05.12.2022 12:06
Кількість переглядів: 59

Фото без опису

Міністерство освіти і науки затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів.

Такий наказ опублікований на сайті МОН.

На заміну узагальненій бальній оцінці розробники пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання.

Для уніфікації термінів і зручності їх використання введення оцінювальне судження пропонують називати вербальною оцінкою, а оцінювальне судження із зазначенням рівня – рівневою оцінкою. Обидві оцінки можна виражати як усно, так і письмово.

Для позначення рівня міністерство пропонує використовувати такі позначки:

  • П (початковий рівень);
  • С (середній рівень);
  • Д (достатній рівень);
  • В (високий рівень).

За рекомендацією, частіше варто використовувати саме вербальну оцінку. Вона підходить як для оцінювання особистих надбань учнів початкових класів, так і для об’єктивних результатів навчання. Рівнева оцінка може допускатися лише для результатів навчання учнів 34 класів (на підставі рішення педради).

У наказі також є орієнтовна рамка оцінювання за рівнями. Окрім того, запропоновані нові форми свідоцтва досягнень для 12 і 34 класів.

Повний текст рекомендацій МОН можна прочитати нижче:

file:///C:/Users/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82/Downloads/metodychni-rekomendacziyi-shhodo-oczinyuvannya-uchniv-1%E2%80%934-klasiv.pdf


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Якому формату підвищення кваліфікації Ви надаєте перевагу?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано