A A A K K K
людям з порушенням зору
КУ "ЦПРПП" Товстенської селищної ради
Товстенська селищна рада

До проблеми навчання дітей з особливими потребами

Дата: 01.12.2022 10:31
Кількість переглядів: 50

Фото без опису

Шановні колеги, в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України розроблені типові освітні програми для початкової школи, корекційно-розвивальні програми та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з комплексними порушеннями інтелектуального розвитку.Їх можна завантажити за посиланнями:

Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., & БобренкоІ.В. (2019). Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної серед-ньоїосвіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку. https://lib.iitta.gov.ua/719177/

Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Три-коз, С.В., & БобренкоІ.В. (2019). Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку. https://lib.iitta.gov.ua/719176/

Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., & БобренкоІ.В. (2020). Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класів з інтелекту-альними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/722273/

Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., & Бобренко,І.В. (2020b). Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку: навчально-методичний посібник. https://lib.iitta.gov.ua/721883/

Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., Бобренко, І.В., & Ярмола, Н.А. (2019). Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку : навчально-методичний посібник. https://lib.iitta.gov.ua/718297/

Чеботарьова, О.В., Блеч, Г.О., Гладченко, І.В., Трикоз, С.В., Ярмола, Н.А., & БобренкоІ.В. (2018). Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/712585/

Блеч, Г.О. (2018). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для 1-4класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/711541/

Бобренко, І.В. (2018). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/711561/

Гладченко, І.В. (2018a). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/711460/

Гладченко, І.В. (2018b). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/711512/

Чеботарьова,О.В. (2018). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/711426/

Чеботарьова,О.В. (2018). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. https://lib.iitta.gov.ua/711435/

Посилання на інші роботи – в публікації: https://visnyk.naps.gov.ua/index…/journal/article/view/127


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Якому формату підвищення кваліфікації Ви надаєте перевагу?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано