РЕКОМЕНДАЦІЇ
Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологія
Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Корекційно-розвиткові заняття з дітьми з особливими освітніми потребами
Освітній простір для всіх: говоримо зі школярами про аутизм
Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями
Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді
Гаяш О.В. «Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням» (Методичні рекомендації для вчителів, асистентів учителів, соціальних педагогів, які працюють з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, батьків) Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освітиСкачать
Побудова інклюзії в школі: ролі основних учасників та дієві підходи. Пояснюють експерти
Розділ “Освіта осіб з особливими потребами” на офіційному вебсайті ІМЗО
МОН підготувало серію відео щодо інклюзивної освіти
Грунтовні матеріали по інклюзії (Legal framework of inclusive)
Якою буде команда супроводу дітей з особливими освітніми потребами у школах та дитсадках (ПОЛОЖЕННЯ)
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ЯК РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ ПРО «ОСОБЛИВИХ» ОДНОКЛАСНИКІВ
Фарби-танцівниці на воді. Майстер-клас з ебру для батьків
Педагогічні інновації та техніки для професiйного розвитку. Iнклюзiя
Найважливіше – комунікація. Як працювати з глухою дитиною в інклюзивному класі
Ігри та вправи на розвиток мовлення дошкільників з особливими освітніми потребами
Робота з дитячою тривогою. Алгоритм проведення корекційних занять
Що таке ресурсна кімната у школі
9 безплатних додатків для навчання і спілкування дітей з інвалідністю
Організація психолого-педагогічного супроводу
Кабмін затвердив новий порядок організації інклюзивного навчання в школах. Які головні зміни
Готовність вчителя до роботи в інклюзивному класі
Інклюзивна поведінка: розширюємо коло спілкування дитини
Як навчати дитину з ООП: теорія, практика, інновації
Практичні поради щодо сексуальної освіти учнів із ООП
Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з особливими освітніми потребами
Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
Важливо й можливо: як музикувати з дітьми з особливими освітніми потребами
Алгоритм проведення уроку для учнів з ООП
Як проводити уроки в інклюзивному класі, де навчається дитина з порушеннями зору
Дислексія: як допомогти дитині покращити успішність навчання
Технології візуалізації навчального матеріалу в освіті дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Інклюзивна освіта: 21 порада для вчителів від експертів та практиків
Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти
Як поєднати інклюзію та інновації?
разок аналітичного звіту асистента вчителя
Здрастуй, зимонько-зима! Лексико-граматичне корекційно-розвивальне заняття
Як нараховують доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями
Дивіться рекомендації МОН для адаптації та розроблення модельних програм для дітей з ООП
МОН рекомендує з 1 лютого переглянути всі ІПР дошкільнят із особливими освітніми потребами
Як правильно організувати інклюзивне навчання
Денверська модель раннього втручання. 17 принципів, як працювати
Як отримати копію висновку ІРЦ електронно – інструкція
Рівні підтримки для дітей з ООП: що змінюється та які виклики
Як підтримати дітей з ООП у переході до середньої школи
Простір стійкості: 62 відео про те, як залишатися в ресурсі та протистояти викликам
Як сформувати навички самостійності у дітей з ООП підліткового віку
Як підтримувати та розвивати академічні навички дітей з ООП у побуті